Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gazze’deki ateşkes sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Erdoğan, Hamas’ın anlaşmaya riayet konusunda oldukça kararlı olduğunu, ancak İsrail’in sürekli bahanelerin arkasına sığındığını belirtti.
“Hamas, sürecin devamı için elinden geleni yapıyor. Ancak İsrail, mutabakatı bozmak ve saldırılarını sürdürmek için bahaneler üretmeye devam ediyor,” dedi.
Erdoğan, uluslararası topluma da çağrıda bulunarak, “İsrail’in dizginlenmesi ve ateşkesin korunması noktasında herkesin sorumluluk üstlenmesi gerektiğini” vurguladı.

