Magazin

Eski sevgilisi: Güllü kimseye güvenmezdi

Hayatını kaybeden şarkıcı Güllü’nün (Gül Tut) eski sevgilisi İlker Karaman, soruşturmaya ışık tutabilecek çarpıcı detaylar paylaştı. Karaman, sanatçının güvenlik endişelerine ve birikim alışkanlıklarına dikkat çekti.

“Kimseye güvenmiyorum derdi”

Güllü’nün evinin içiyle ilgili konuşan Karaman, “Barıştıktan sonra evine gittiğimde her tarafın kamera olduğunu gördüm. ‘Ne bunlar?’ diye sorduğumda, ‘Kimseye güvenmiyorum, o yüzden bu kadar kamera taktırdım’ dedi” ifadelerini kullandı.

“Kameranın fişiyle oynatmazdı”

Karaman, Güllü’nün kameralar konusunda çok hassas olduğunu belirterek şunları söyledi: “Bazen gittiğimde ‘Bu kameranın fişini kim çıkardı?’ diye serzenişte bulunuyordu. Kendisi tekrar takıyordu. ‘Kameraların fişleriyle kimse oynamasın, bunlara kimse dokunmasın’ diyordu.”

“Sürekli bilezik alırdı”

Sanatçının maddi alışkanlıklarına da değinen Karaman, “Eline geçen her parayla bilezik alıyordu. Bu bilezikleri kolundan çıkarmıyordu. Yatak odasında kasası vardı. Bergama’nın bir köyünde arsa bulup küçük bir ev yapma hayali vardı” diye konuştu.

Rasat Haber