Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de mücadele edecek kulüplerin takım harcama limitlerini resmi olarak belirledi. 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen toplantı sonrasında yayımlanan liste, yeni sezon öncesi takımların finansal planlamalarını şekillendirecek.
Zirve Galatasaray’ın
Açıklanan verilere göre, son şampiyon Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL’lik harcama limiti ile listenin başında yer aldı. Sarı-kırmızılı ekibi 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe izlerken, Beşiktaş 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL ile üçüncü sırada kendine yer buldu. Trabzonspor ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL’lik limit ile dördüncü sırada yer aldı.
Takımların Harcama Limitleri Belli Oldu
TFF tarafından yayımlanan listenin tamamı şu şekilde sıralandı:
- Galatasaray: 9.006.596.835 TL
- Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL
- Beşiktaş: 4.123.397.974 TL
- Trabzonspor: 2.530.783.285 TL
- Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL
- Samsunspor: 1.124.529.320 TL
- Konyaspor: 1.101.846.407 TL
- Başakşehir: 1.099.918.616 TL
- Kocaelispor: 953.682.308 TL
- Erzurumspor FK: 893.261.956 TL
- Amedspor: 893.261.956 TL
- Çorum FK: 893.261.956 TL
- Gaziantep FK: 817.925.936 TL
- Gençlerbirliği: 805.716.149 TL
- Eyüpspor: 801.174.603 TL
- Göztepe: 678.239.611 TL
- Kasımpaşa: 647.958.968 TL
- Alanyaspor: 571.608.883 TL
Finansal disiplin vurgusu
Kulüp Lisans Kurulu’nun belirlediği bu limitler, Süper Lig ekiplerinin yeni sezondaki transfer politikalarını doğrudan etkileyecek. Belirlenen rakamlar, takımların mali sürdürülebilirliklerini korumaları adına bir üst sınır niteliği taşıyor. Kulüplerin, kadro planlamalarını bu limitler dahilinde gerçekleştirmesi bekleniyor.

