Siyaset

Ahmet Davutoğlu: “İhtiyaç olmasa siyaseti bırakırdım”

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, siyasette kalma nedenine ilişkin samimi açıklamalarda bulundu. Davutoğlu, toplumun içinde bulunduğu koşullarda hâlâ siyasete ihtiyaç duyulduğunu belirtti.

Davutoğlu, “Ben, bana ihtiyaç olmadığına inansam siyaseti bırakırdım. İhtiyaç var ki siyaseti yapıyorum” ifadelerini kullandı.

Açıklamasıyla siyasi sorumluluk vurgusu yapan Davutoğlu, Türkiye’nin içinde bulunduğu siyasi ve ekonomik ortamda tecrübesiyle katkı sunmaya devam edeceğini söyledi.

Siyasi yorumcular, Davutoğlu’nun bu sözlerini “aktif siyasetten çekilmeyeceği, hatta önümüzdeki dönemde daha görünür olacağı” yönünde değerlendirdi.

rasathaber