Zonguldak Belediyesi’nin önceki dönem belediye başkanı döneminde başkanlık makam aracı olarak alınan yerli otomobil Togg, CHP yönetimine geçilmesinin ardından kullanılmıyor.
Belediye kaynaklarına göre araç, aylar önce belediyenin kapalı otoparkına çekilerek park halinde bırakıldı. Vatandaşlar, Türkiye’nin yerli ve milli markası Togg’un “çürümeye terk edilmesine” tepki gösterdi.
Eski yönetim döneminde makam aracı olarak kullanılan Togg’un, mevcut yönetim tarafından neden tercih edilmediği konusunda belediyeden resmi bir açıklama yapılmadı.

