DEM Parti Eş Genel Başkanı Tülay Hatimoğulları, yaptığı açıklamada barış ve demokrasi sürecine ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.
Hatimoğulları, “Ne barış ne demokrasi bizlere altın tepsiyle sunulmayacak. Halk olarak, Ankara’da ya da İmralı’da devam eden görüşmeler zaten var ve bizler sonucu bekleyelim demeyeceğiz” dedi.
Partisinin yaklaşımını ortaya koyan Hatimoğulları, mücadelenin tabandan örgütlenerek sürdürülmesi gerektiğini vurguladı.

