Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, derinleşen ekonomik kriz ve geçim sıkıntısı üzerinden iktidarı hedef aldı. Emekli maaşlarının yetersizliğini ve vatandaşın alım gücündeki erimeyi gündeme getiren Özdağ, hükümet yetkililerinin halkın gerçekliğinden koptuğunu savundu.
“Lüks içindekiler farkında mı?”
Saray yönetimi ile sokaktaki vatandaş arasındaki uçuruma dikkat çeken Özdağ, emeklilerin pazar artıklarına ve çöpe muhtaç hale getirildiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Sarayda lüks içinde yaşayanlar emekli amcanın çöpten yiyecek topladığının farkında mı?”
“Açlıkla sınanmaya devam edecekler”
Özdağ, yeni yılda yapılan zamların emeklinin derdine derman olmadığını vurgulayarak, “Emekli ne yazık ki açlıkla ve sefaletle sınanmaya devam edecek” değerlendirmesinde bulundu.

